Friday 1 August 2014

3 Syawal

Assalamualaikum...

Dah lama rasanya aku tak update blog, bukannya ap.. X ad masa n ad problem sikit nak bukan blog lama.. Last2 terpaksa aku buat blog baru.. 

Oke. Firstly aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN kpd smua umat islam tak kira dimana anda berada... Maafkan kalu aku ad tersalah cakap sbb kadng2 mulut aku ni boleb thn lancang jugak la hihi.. Atau aku ad terkasar, terpukul, terketuk, tersengol dan pelbagai ter ag la... Aku minta maaf dari ujung rambut smpailah hujung kaki.. Kita kosong kosong ye 

Dalam bulan syawal y mulia ni ad berita gembira dmana ad kwn aku ni dia dh tunang... Alhamdullilah, kami semua doakan agar ikatan y bakal terpatri akan dtg akan brkekalan shingga jannah... 
'Akak, kita doakan agar akak berkekalan ye.. Jgn dsebbkan hal kecil, satu ikatan murni terlerai.. Sayang akak...'
       
         

Lepas balik dr mjlis kita org smpat beraya ag.. Seronok dpt beraya dgn kwn2 tmpat keje, lama x jmpa dia org sjk aku brenti. Sebenarnya rindu sesangat ngan dia org, klu dpt kmpul smua ag seronok.. Tp klu nk kmpul smua mau tutup shopping mall tu hihi. Even x dpt kumpul smua pun aku ttap happy sbb dpt lepaskan rasa rndu kat kwn2 aku y comel2 ni. Walaupun ad la org2 bru y aku tak bape nak kenal tapi kami semua sekepala hehe.. Kasi bantai je 



Bila penat seharian merayap dr umah ke umah... Time to go home, tp x abis ag rupanya. Bila blik parent aku kata nk g beraya ag.. Menyambung lagilah aku.. Penat mmg penat tp hasilnya lumayan hihi... Tp sronok la dpt mlawat jiran2 y jrng2 kita tngok, kbnyakkan kwasan umh aku ni ramai warga emas y kurang kesihatannya, tp y pnting smua ingat aku... Akukan lagend kmpung ni... Haha, kcik2 mmglah kki rayau, tp bila besar ni dh mlu dah..
Okelah.. Smpai sini dulu kita chit chat chit chat, nnti aku kngsi lagi pngalaman aku y lain.. Sayonara readers...


No comments:

Post a Comment