Sunday 22 April 2018

Taman Saujana Hijau, Putrajaya

ASSALAMUALAIKUM

Keindahan alam muncul dalam pelbagai cara. Ada yang suka melihat matahari terbenam, ada pula yang suka tengok laut. Tapi bagi Kak Jie, Kak Jie suka tengok semua tu hahaha... tapi paling yang Kak Jie suka adalah bunga. 

Sampai satu tahap bila kawan Kak Jie nampak tempat yang banyak bunga, dia akan cakap "Ha... dunia kau la ni" dan pada masa itu confirm Kak Jie hanya tersengih je. Takkan benda betul nak sangkal hahaha

Baru-baru ni Kak Jie dengan adik dan kawan pergi sebuah tempat yang bernama TAMAN SAUJANA HIJAU. Sebenarnya ini kali pertama Kak Jie dengar pasal tempat ini. Ialah Kak Jie pun orang baru kat sini dan tak ada masa sangat nak explore tempat-tempat yang menarik.

Adik Kak Jie yang sarankan tempat ni bila kita orang tak tahu nak lepak dekat mana hujung minggu.

Sampai-sampai sana memang terpegun gak. Sangat cantik. Tapi tu la, kita orang datang salah masa. Ramai sangat orang buat photoshot wedding dan beberapa lagi event yang menarik.

Apa yang menarik adalah bila kami bertiga tak jumpa jalan keluar hahaha, dah la kaki memang dah penat gile. Rasa nak berguling je kat sana sebab banyak naik dan turun bukit. Tapi pusing-pusing tempat yang sama.

Jadi ini sedikit gambaran yang Kak Jie boleh bagi
Daaaa


No comments:

Post a Comment