Saturday 2 August 2014

Beraya bersama kawan lama

Assalamualaikum

Hello3 hai... Hari ni aku happy sesangat sebab dpt kluar ngn kwn lama... Lama gak la x dapat kluar sesama lepas hbis skolah 2 thun lepas.. Klu jumpa setahun tu bape kali je sbb semua sibuk dgn hal masing2 termasuk aku hehehe...

Tapi hari ni gang aku x la cukup tp ade la... Kita org beraya kt umh awek ni td

 

Lepas tu g umah aku... Bila dh x de tmpat y dituju kita org pun merayap la smpai ke wetex parade, nak tman alin beli novel `Rindu Awak 200%` tp x de pulak dh abis stok, dia kata re-stok mnggu depan. Sabo je la... Lepas tu g la tngok2 kdai adiah klu nk bli ap2 y mnarik tp entah la... Satu ap pun x de y trtarik. Last2 budak2 ni teman aku mmbeli belah untuk balik esok.. Thanks girl.. Love u


Meh sini belanja gamba.








No comments:

Post a Comment